vrijdag 9 november 2012

Charley Harper
































As I mentioned earlier, I'm a big fan of the work of Charley Harper and here are some illustrations I found on the internet. I love the way his illustrations are based on geometric shapes. He has a very unique way of shaping reality and I think I can learn a lot of this illustrator, so this probably won't be the last blog I'll write about this artist.

Zoals ik al eerder geschreven heb, ben ik een grote liefhebber van het werk van Charley Harper en bij deze dan ook een paar illustraties die ik van hem vond op het internet. Ik vind het geweldig dat zijn illustraties opgebouwd zijn uit geometrische vormen. Hij heeft een hele unieke manier van kijken naar de werkelijkheid en ik denk dat ik nog veel kan leren van deze kunstenaar. Dit zal dan ook wel niet de laatste blog zijn die ik aan Charley Harper besteed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten